آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

امروزه آموزشگاه های متعددی در سراسر کشور اقدام به برگزاری دوره های برد می نمایند در این دوره های آموزشی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا مهارت مورد نیاز شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی به افراد آموزش داده می شود. در این دوره تمامی بخش ها برد به صورت بلوک بندی آموزش داده شده، ایرادات و عیب های هر بخش به صورت جداگانه بررسی شده، برای هر بخش قطعه شناسی، روش تست قطعه و درنهایت روش تعمیر به صورت عملی آموزش داده ایم. انستیتو ایزایران به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز آموزشی تعمیرات تخصصی الکترونیک کاربردی در ایران قادر است تا با پرورش نیروی های متخصص در بخش تعمیرات فوق تخصصی الکترونیک کاربردی از پایه به کارآفرینی این افراد کمک نماید.جهت اطلاع از امکانات و هزینه دوره ها میتوانید مطلب زیر را تا انتها مطالعه نمایید. پس از آنکه سر سیم های هر دو شیر برقی از برق شهری جدا شد سیم بی رنگ مربوط به شیر آب سرد است و همچنین سیم قرمز رنگ مربوط به شیر آب گرم است همچنین سیم مشترک که به رنگ سبز و قرمز می باشد را در نظر میگیریم. هرگونه نفوذ رطوبت و آب میتواند موجب اتصالی برد یخچال شود و خرابی بیشتری را به بار آورد.

انواع برد الکترونیکی

حتی کارآموزان میتوانند در طول دوره برد یخچال برای تمرین بیاورند. پاورپوینت تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 44 اسلاید افزایش سطح بهداشت و سلامت شهروندان اثر مستقیمی بر شاخص های اقتصادی جامعه دارد چنانچه افراد اجتماع قادر باشند به راحتی به فعالیت اقتصادی اجتماعی بپردازند… آموزشهایی که افراد از طریق کار با موبایل های آزمایشی خواهند آموخت. با توجه به اینکه تکنولوژی موبایل روز به روز در حال پیشرفت و تغییر بوده، تعمیر موبایل های امروزی بسیار تخصصی است و نیازمند یادگیری مهارت های لازم می باشد. یکی از مشکلاتی که ممکن است با درب های اتوماتیک و ریموتدار یا حتی چشمی درب های اتومات شیشه ای پیدا کنید این است که در فاصله معینی که مد نظر شماست ریموت یا چشمی کار نمی کنند و به اصطلاح دریافت سیگنال ندارند. مجری برگزاری دوره های آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی آماده ارائه خدمات آموزشی برای آن دسته از دوستانی که می خواهند در زمینه تعمیرات انواع تجهیزات الکترونیکی مهارت پیدا کنند بسیار پر بازده می باشد.دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیک شامل تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی می باشد. تعمیر بردهای الکترونیکی و مهندسی معکوس که یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی ایرکاس بوده و کارآموزان پس از طی این دوره آماده ورود به بازار کار می باشد.

بردهای پشت فلزی دو لایه همانطور که از اسم آن مشخص است از دو لایه هادی مس تشکیل شده اند و در یک طرف پایه فلزی قرار دارند و پایه فلزی در زیر این ساختار وجود دارد که در شکل زیر نشان داده شده است. دومین تست قطعات الکترونیکی، تست مقاومت یعنی اینکه مقدار اهمی قطعه چقدر است: این در اهم متر اندازه گیری میشود ، و آزمایش آن کمی پیچیده تر از قبلی است. وسایل آزمایش و اندازه گیری نه تنها برای اندازه گیری مشخصه های مدار مورد استفاده قرار می گیرند، بلکه برای تنظیم و درجه بندی و نیز عیب یابی و تعمیر مدار نیز مفید واقع می شوند. اکثر جاروبرقی ها دو فیلتر دارند، یکی برای جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار و خاک به درون موتور، که در پشت کیسه قرار میگیرد و دیگری فیلتر بیرونی است که از ورود ذرات ریز به فضای خانه جلوگیری میکند.

آموزش تعمیر برد کولر

لازم است تا تراز را به صورت اصولی و صحیح کنترل گردد و برای انجام این کار می توان از یک دستگاه تراز کمک گرفت و آن را بر روی ماشین لباسشویی قرار داده و سپس متوجه شویم که دستگاه در چه وضعیتی قرار دارد و چه زاویه ای برای تراز شدن کامل دستگاه احتیاج میباشد. به کلیه دانشجویان دوره اموزشی فوق تخصصی الکترونیک کاربردی به صورت رایگان پکیج های کمک آموزشی داده خواهد شد. آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی یکی از رشته های پرکاربرد در صنعت می باشد کارآموزان با گذراندن این دوره می توانند مدارات الکترونیکی را طراحی و در قالب بردهای الکترونیک به تولید برسانند همچنین برنامه نویسی و ساخت آنها به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش داده خواهد شد. از این روز کارآموزان به صورت کاملا عملی توسط اساتید مجرب در این حرفه آموزش دیده و پس از گذراندن دورهتعمیرات بردهای الکترونیکی می توانند به تعمیرات انواع بردهای الکترونیک مسلط شوند. اگر جارو برقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جارو برقی روشن شد سیمهای رابط رله و یا ساختمان داخلیاش آسیب دیده است. مدارات داخلی ان موجود است و کارشناسان تعمیرات به راحتی میتوانند با نقشه های مدارات موجود تعمیرات را انجام بدهند .





:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر برد , آموزش تعمیرات برد الکترونیکی , تعمیر برد , تعمیرات برد الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: